top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תTzachi Amouyal

7 סיבות למה חשוב לבנות אתר לעסק שלך

רבים מבעלי העסקים הקטנים טובעים בעומס המטלות שלעולם לא מסתיימים. בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות דיגיטלית צריכה להישאר תמיד בראש רשימת המטלות של כל בעל עסק. יחד עם עליית המדיות החברתיות, חלק מהעסקים קטנים מוותרים על בניית אתר אינטרנט בגלל העלויות לטובת דפי פייסבוק, דפי אינסטגרם ואתרי מדיה חברתית אחרים. עם זאת, בניית אתר אינטרנט עדיין יכול להשפיע באופן משמעותי על העסק שלך. מאמר זה יחקור את 7 הסיבות המובילות לכך שכל עסק קטן חייב להחזיק אתר ב-2022.


אנשים מאמינים לפעמים שהיתרון היחיד של הקמת אתר אינטרנט הוא לקידום המכירות. עם זאת, זה לא נכון. אתר אינטרנט יעזור לשמור על המיתוג שלך וכמובן גם יכול להגדיל את מאגר הלקוחות. כיום, נוכחות מקוונת היא הכרח, לא מותרות, מגפת הקורונה הוכיחה זאת לכולנו.



1. להימצא במנועי חיפוש

זו הסיבה החשובה הראשונה למי שעדיין תוהה מדוע יש צורך בהקמת אתר אינטרנט.


כל העסקים צריכים להבטיח שאנשים שמחפשים את השם האישי או העסק שלהם ימצאו מקור רשמי. במילים אחרות, מקום וירטואלי עם מידע ברור על מי אתה, איפה אתה ומה אתה עושה ולא דף פייסבוק, תחשבו על עצמכם, מה ההרגשה שלך שאתה מחפש מידע עבור בית עסק והתוצאה הראשונה בגוגל היא דף פייסבוק, האם זה יגרום לך לרצות ליצור קשר עם בית העסק? מה תהיה תשובתך כאשר תגיע לאחר חיפוש בגוגל לאתר תדמיתי יפה עם מסרים ברורים המציגים את בית העסק ושירותיו.


אם אתה רוצה לתת נראות, דיוק ואמינות, זה השלב הראשון: בניית אתר מקצועי.


2. הגן על שמך או סימן מסחרי מפני התחרות.

פעמים רבות, כדי להגן על המותג שלך, אתה רק צריך, באופן עקרוני, לרכוש את רישום הדומיין מבלי ליצור את האתר. רק צעד זה יכול לעזור לחברה או למותג שלך מגניבת זהות: מתחרה יכול גם לקנות את הדומיין ולהשאיר אותו נייח, נעול, לא נייד.


המשמעות היא שאינך יכול להשתמש בו עבור העסק שלך. אולי אתה לא מעוניין היום, אבל מה תעשה כשיגיע הזמן שבו יהיה צורך בדומיין הזה? את מי תשאלו את המתחרה? אולי תוכל להפנות מחדש לאתר שלך או ליצור פורטל כדי לבלבל את מי שמחפש את המותג שלך. האלטרנטיבות הן רבות, לא תמיד קל לטפל בהן.


גם אם אינך רוצה ליצור את האתר מיד (אולי הוא בתהליך בנייה), תמיד טוב שיש דומיינים עם הסיומות העיקריות של השם או המותג שלך.


רשום את שם הדומיין שלך והגן על המותג שלך!


3. השג יותר לקוחות מקומיים

לפי נתונים סטטיסטיים, כ-97% מהלקוחות נכנסים לאינטרנט כדי לחקור עסקים מקומיים. גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, מדווחת כי "בקרבתי, החיפושים גדלו במהירות מאז השנתיים האחרונות". התשובה הבולטת ביותר מדוע אתר אינטרנט חשוב לעסקים קטנים היא לפנות ללקוחות מקומיים. תוכל גם ליצור רישום ב-Google My Business לעסק שלך כדי לוודא שאתה גלוי לקהל המקומי. כך תופיע בחיפוש בגוגל ובגוגל מפות.


כלי רישום בגוגל לבדו אינו מספיק. אתה צריך אתר שעובד במקביל לכלי זה. אתה יכול להיעזר בחברת פיתוח אתרים כדי ליצור את האתר שלך או לעשות זאת בעצמך (למרות שהתוצאה תהיה ככל הנראה פחות טובה). אתר אינטרנט יפתח יותר הזדמנויות להיות נוכח מול לקוחות פוטנציאליים ויאפשר לעסק שלך להגדיל את טווח ההגעה שלו.



4. הרחב את השוק שלך

המגיפה מגבילה ביקורים בחנויות פיזיות. האם זה אומר שאין מכירות? במצבים כאלה, אתר אינטרנט יכול להיות המושיע שלך. עסקים שהזניחו זאת סובלים ונאבקים. כשהשווקים נשארים סגורים, אתה יכול למכור את המוצרים והשירותים שלך באינטרנט. גם אם התאמתם את החנות שלכם לסביבה שלאחר הקורונה אינכם יכולים להזניח את החשיבות של אתר אינטרנט. קיימות מספר תוכנות חסכוניות שהפכו את בניית חנות מסחר אלקטרוני לסופר קלה ונוחה. הוסף את המלאי שלך, נהל את ההזמנות וצור מרחב יפה שממנו לקוחות יכולים לקנות.


5. חשיבותו של אתר אינטרנט לעסקים קטנים בהגברת המוניטין

אתר אינטרנט נותן לעסק שלך דחיפה משמעותית במוניטין ובאמינות. מחקרים טוענים כי 30% מהלקוחות אינם קונים מעסק שאינו בעל אתר אינטרנט. תארו לעצמכם את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שאתם מפספסים בכך שאתם לא מגיעים לאינטרנט. כדי להיראות מקצועי יותר, השתמש בדומיין של האתר שלך לאימיילים. זהו אחד הגורמים שיכולים להשפיע במעט מאוד כסף על אמינות העסק שלך.


6. הקדימו את המתחרים שלכם

אם אין לך אתר אינטרנט, קיים סיכוי לאבד את לקוחות פוטנציאליים רבים למתחרים שלכם שכן בנו לעצמם נוכחות דיגיטלית. התירוץ ש"הלקוחות שלנו לא מחפשים אותנו באינטרנט" אינו נכון, היום כולם משתמשים באינטרנט כדי לצרוך מידע. לבעלי אתר אינטרנט יש יתרון מובהק בכך שיש להם שוק רחב יותר.


7) עם אתר אינטרנט, אתה יכול להתחיל לפרסם ברצינות! זה הזמן לעשות שיווק

קיום אתר אינטרנט מאפשר לך גם לעשות שיווק מקוון וליצור קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות השונות ובמנועי החיפוש החשובים ביותר באינטרנט.


ביצוע קמפיינים שיווקיים פירושו להיכנס קצת יותר בענייני האינטרנט ובמדיה החברתית. אבל מנקודה זו ואילך, מתחילה דרך מקצועית שמובילה אותך לגישה אקטיבית שניתן למדוד את תוצאותיה.


כדאי ליצור מסעות פרסום בתשלום עליך ליצור מספר דפי נחיתה באתר שלך. דפי נחיתה הם דפים ספציפיים למוצר או שירות המשמשים ליצירת לידים.


בשלב זה, אתה יכול ליצור קמפיינים בפייסבוק או בגוגל אדס (לשעבר AdWords) ולקדם את הקטעים האלה כדי לקרב משתמשים בעלי פרופיל למציאות שיכולה לייעל המרות. האם זה יכול לקרות בלי אתר אינטרנט? התשובה כמובן שלילית.


מסובך? אנחנו לא מכירים חלופות טובות יותר במרחב הוירטואלי (מלבד קידום אורגני). אם אתה רוצה לנצל ברצינות את ההשקעה שלך באתר ולהגדיל את המחזור שלך עם שיווק ממומן, זאת הדרך.



לסיכום

אנו מקווים שנהניתם ממאמר זה על 7 הסיבות המובילות מדוע לעסק קטן עדיין צריך להיות אתר אינטרנט בשנת 2022 ועל היתרונות של אתר עסקי בטווח הארוך. הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך מציעה יתרונות רבים, במיוחד כשמדובר בקידום אתרים וניהול תוכן. עסקים קטנים רבים פונים לרשתות החברתיות כדי לקדם את עצמם, אבל זה יכול למעשה להזיק. מדיה חברתית מצוינת ליצור אינטראקציה עם לקוחות ולבניית מותג, אבל היא לא יכולה להחליף אתר ממגוון סיבות. עסקים צריכים להשתמש במדיה חברתית בשילוב עם אתר אינטרנט. אם אתה רוצה ללמוד עוד על האופן שבו מדיה חברתית ואתרים יכולים לעבוד יחד, אנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר בוואטסאפ או שפשוט תתקשרו אלינו למספר 050-3199226 אנחנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לך!



60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page